10 სამსახური, რომელიც 2030 წლისთვის შეიძლება აღარ იყოს ადამიანებისთვის

2030 წლისთვის ავტომატიზაცია და ხელოვნური ინტელექტი აღმოფხვრის 20 მილიონ სამუშაო ადგილს წარმოების სფეროში, დასაქმების 25% ძალიან მგრძნობიარეა ავტომატიზაციის მიმართ. ეს იწვევს 73 მილიონი სამუშაო ადგილის დაკარგვას მომდევნო ხუთი წლის განმავლობაში.10 სამუშაო, რომლებიც 2030 წლისთვის გაქრება:1. ტელემარკეტერი: AI-ზე ორიენტირებული ჩეთბოტებისა და ავტომატური მარკეტინგის სისტემების ზრდასთან ერთად, ადამიანური ტელემარკეტინგის საჭიროება მცირდება. კომპანიები სულ უფრო ხშირად მიმართავენ AI გადაწყვეტილებებს მომხმარებელთა ურთიერთობისთვის, რაც იწვევს ტელემარკეტინგის ტრადიციული როლების შემცირებას.2. მოლარეები: საცალო ვაჭრობის გარემოში ყოვლისმომცველი ხდება თვითგაყიდვის ჯიხურები და ავტომატური გადახდის სისტემები. შედეგად, მოსალოდნელია, რომ მოლარეებზე მოთხოვნა მნიშვნელოვნად შემცირდება უახლოეს წლებში.3. ტურისტული აგენტები: ონლაინ დაჯავშნის პლატფორმებმა და AI-ზე მომუშავე მოგზაურობის ასისტენტებმა მოახდინეს რევოლუცია ხალხის გეგმისა და დაჯავშნის გზაზე. ტურისტული აგენტების ტრადიციული როლი მოძველებულია, რადგან მომხმარებლები უპირატესობას ანიჭებენ ციფრული დაჯავშნის სერვისების მოხერხებულობას და ხელმისაწვდომობას.4.მონაცემთა შეყვანის თანამშრომლები: ავტომატიზაციის ტექნოლოგიები, მათ შორის ოპტიკური სიმბოლოების ამოცნობის (OCR) პროგრამული უზრუნველყოფა და მონაცემთა ამოღების ალგორითმები, აუმჯობესებს მონაცემთა შეყვანის პროცესებს. შედეგად, მცირდება მონაცემთა ხელით შეყვანის თანამშრომლების საჭიროება.5.პრინტერები და გამომცემლები: შინაარსის დიგიტალიზაცია და ელექტრონული წიგნების და ონლაინ საგამომცემლო პლატფორმების ფართოდ გამოყენება ცვლის საგამომცემლო ინდუსტრიას. ტრადიციული პრინტერები და გამომცემლები გამოწვევების წინაშე დგანან, რადგან ციფრული ალტერნატივები პოპულარობას იძენს.6.ბანკის გამყიდველები: ონლაინ ბანკინგმა, მობილური გადახდის აპებმა და ბანკომატებმა შეამცირეს მოთხოვნა პირად საბანკო მომსახურებაზე. ბანკის გამყიდველების როლი ეტაპობრივად წყდება, რადგან ბანკები პრიორიტეტულად ანიჭებენ ციფრულ გადაწყვეტილებებს მომხმარებლის მოთხოვნილებების დასაკმაყოფილებლად.7. საფოსტო მუშაკები: ტრადიციული საფოსტო სერვისების შემცირებით ელ.ფოსტის, ონლაინ შეტყობინებების და ელექტრონული ბილინგის სასარგებლოდ, საფოსტო მუშაკებზე მოთხოვნა მცირდება. დახარისხების ავტომატური სისტემები კიდევ უფრო ამცირებს საფოსტო ობიექტებში ხელით სამუშაოს საჭიროებას.8. წარმოების მუშები: საწარმოო პროცესების ავტომატიზაცია, მათ შორის რობოტიკა და ხელოვნური ინტელექტის მართვის მექანიზმები, გარდაქმნის წარმოების სექტორს. რამდენადაც კომპანიები ითვისებენ ავტომატიზაციას ეფექტურობისა და ხარჯების დაზოგვის მიზნით, ქარხნებში ხელით მუშაკებზე მოთხოვნა მცირდება.9. მძღოლები: ავტონომიური მანქანებისა და თვითმფრინავების მიწოდების სისტემების განვითარება სატრანსპორტო ინდუსტრიის შეფერხებას აპირებს. ტაქსის მძღოლებმა, სატვირთო მანქანების მძღოლებმა და მიწოდების მძღოლებმა შესაძლოა უახლოეს მომავალში დაინახონ, რომ თავიანთი როლები შეიძლება შეიცვალოს თვითმართვადი მანქანებით.10. საცალო მოვაჭრეები: ელექტრონული კომერციის პლატფორმები და AI-ზე ორიენტირებული სარეკომენდაციო ძრავები ცვლის საცალო ინდუსტრიას. აგურის და ნაღმტყორცნების მაღაზიები ონლაინ საცალო ვაჭრობის კონკურენციას აწყდებიან, რაც იწვევს საცალო მოვაჭრეებზე მოთხოვნის შემცირებას.

ივნ. 6, 2025 - 01:27
 0
10 სამსახური, რომელიც 2030 წლისთვის შეიძლება აღარ იყოს ადამიანებისთვის
2030 წლისთვის ავტომატიზაცია და ხელოვნური ინტელექტი აღმოფხვრის 20 მილიონ სამუშაო ადგილს წარმოების სფეროში, დასაქმების 25% ძალიან მგრძნობიარეა ავტომატიზაციის მიმართ. ეს იწვევს 73 მილიონი სამუშაო ადგილის დაკარგვას მომდევნო ხუთი წლის განმავლობაში.

10 სამსახური, რომელიც 2030 წლისთვის შეიძლება აღარ იყოს ადამიანებისთვის


10 სამუშაო, რომლებიც 2030 წლისთვის გაქრება:

1. ტელემარკეტერი: AI-ზე ორიენტირებული ჩეთბოტებისა და ავტომატური მარკეტინგის სისტემების ზრდასთან ერთად, ადამიანური ტელემარკეტინგის საჭიროება მცირდება. კომპანიები სულ უფრო ხშირად მიმართავენ AI გადაწყვეტილებებს მომხმარებელთა ურთიერთობისთვის, რაც იწვევს ტელემარკეტინგის ტრადიციული როლების შემცირებას.

2. მოლარეები: საცალო ვაჭრობის გარემოში ყოვლისმომცველი ხდება თვითგაყიდვის ჯიხურები და ავტომატური გადახდის სისტემები. შედეგად, მოსალოდნელია, რომ მოლარეებზე მოთხოვნა მნიშვნელოვნად შემცირდება უახლოეს წლებში.



3. ტურისტული აგენტები: ონლაინ დაჯავშნის პლატფორმებმა და AI-ზე მომუშავე მოგზაურობის ასისტენტებმა მოახდინეს რევოლუცია ხალხის გეგმისა და დაჯავშნის გზაზე. ტურისტული აგენტების ტრადიციული როლი მოძველებულია, რადგან მომხმარებლები უპირატესობას ანიჭებენ ციფრული დაჯავშნის სერვისების მოხერხებულობას და ხელმისაწვდომობას.

4.მონაცემთა შეყვანის თანამშრომლები: ავტომატიზაციის ტექნოლოგიები, მათ შორის ოპტიკური სიმბოლოების ამოცნობის (OCR) პროგრამული უზრუნველყოფა და მონაცემთა ამოღების ალგორითმები, აუმჯობესებს მონაცემთა შეყვანის პროცესებს. შედეგად, მცირდება მონაცემთა ხელით შეყვანის თანამშრომლების საჭიროება.



5.პრინტერები და გამომცემლები: შინაარსის დიგიტალიზაცია და ელექტრონული წიგნების და ონლაინ საგამომცემლო პლატფორმების ფართოდ გამოყენება ცვლის საგამომცემლო ინდუსტრიას. ტრადიციული პრინტერები და გამომცემლები გამოწვევების წინაშე დგანან, რადგან ციფრული ალტერნატივები პოპულარობას იძენს.

6.ბანკის გამყიდველები: ონლაინ ბანკინგმა, მობილური გადახდის აპებმა და ბანკომატებმა შეამცირეს მოთხოვნა პირად საბანკო მომსახურებაზე. ბანკის გამყიდველების როლი ეტაპობრივად წყდება, რადგან ბანკები პრიორიტეტულად ანიჭებენ ციფრულ გადაწყვეტილებებს მომხმარებლის მოთხოვნილებების დასაკმაყოფილებლად.



7. საფოსტო მუშაკები: ტრადიციული საფოსტო სერვისების შემცირებით ელ.ფოსტის, ონლაინ შეტყობინებების და ელექტრონული ბილინგის სასარგებლოდ, საფოსტო მუშაკებზე მოთხოვნა მცირდება. დახარისხების ავტომატური სისტემები კიდევ უფრო ამცირებს საფოსტო ობიექტებში ხელით სამუშაოს საჭიროებას.

8. წარმოების მუშები: საწარმოო პროცესების ავტომატიზაცია, მათ შორის რობოტიკა და ხელოვნური ინტელექტის მართვის მექანიზმები, გარდაქმნის წარმოების სექტორს. რამდენადაც კომპანიები ითვისებენ ავტომატიზაციას ეფექტურობისა და ხარჯების დაზოგვის მიზნით, ქარხნებში ხელით მუშაკებზე მოთხოვნა მცირდება.



9. მძღოლები: ავტონომიური მანქანებისა და თვითმფრინავების მიწოდების სისტემების განვითარება სატრანსპორტო ინდუსტრიის შეფერხებას აპირებს. ტაქსის მძღოლებმა, სატვირთო მანქანების მძღოლებმა და მიწოდების მძღოლებმა შესაძლოა უახლოეს მომავალში დაინახონ, რომ თავიანთი როლები შეიძლება შეიცვალოს თვითმართვადი მანქანებით.

10. საცალო მოვაჭრეები: ელექტრონული კომერციის პლატფორმები და AI-ზე ორიენტირებული სარეკომენდაციო ძრავები ცვლის საცალო ინდუსტრიას. აგურის და ნაღმტყორცნების მაღაზიები ონლაინ საცალო ვაჭრობის კონკურენციას აწყდებიან, რაც იწვევს საცალო მოვაჭრეებზე მოთხოვნის შემცირებას.

What's Your Reaction?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow