H&M სოციალურ ქსელებში მოდელების ციფრულ კლონებს გამოიყენებს
სწრაფი მოდის კომპანია H&M მოდელების ციფრული "ტყუპების" შესაქმნელად და სოციალურ მედიის რეკლამაში გამოსაყენებლად ხელოვნურ ინტელექტს გამოიყენებს. კომპანიის წარმომადგენლების თქმით, AI-ით შექმნილი მოდელების ასლებს რეალური ადამიანების ნაცვლად გამოიყენებენ სოციალურ მედიაში განსათავსებელი პოსტებისა და სხვა მარკეტინგული აქტივობებისათვის. "გვინდა, აღმოვაჩინოთ ახალი, შემოქმედებითი გზები ჩვენი ტანსაცმლის საჩვენებლად და გამოვიყენოთ თანამედროვე ტექნოლოგიის უპირატესობები," — თქვა კომპანიის კრეატიულმა დირექტორმა, იურგენ ...

What's Your Reaction?






