#ვილაპარაკოთგულწრფელად – სელფი მობაილის კამპანია
ქართული მობილური ოპერატორი, სელფი მობაილი, რომელიც 1.42 მლნ აბონენტს ემსახურება, აპრილში ახალი საკომუნიკაციო პლატფორმით წარსდგა. პლატფორმის გზავნილია – “ვილაპარაკოთ”, რაც მთლიანად ბრენდის პოზიციონირებასაც განსაზღვრავს. პლატფორმის წარდგენისთანავე, კომპანიამ გადაწყვიტა, პირველ რიგში, საკუთარ თავზე გულწრფელად ელაპარაკა. 100%-ით ქართული ტელეკომ ოპერატორი ორი წელია რაც სელფი მობაილის სახელით ოპერირებს. 2023 წლის ბოლოს, სელფიმ საქართველოში პირველმა დანერგა 5G და არსებული […] The post #ვილაპარაკოთგულწრფელად – სელფი მობაილის კამპანია appeared first on Netgazeti.

ქართული მობილური ოპერატორი, სელფი მობაილი, რომელიც 1.42 მლნ აბონენტს ემსახურება, აპრილში ახალი საკომუნიკაციო პლატფორმით წარსდგა. პლატფორმის გზავნილია – “ვილაპარაკოთ”, რაც მთლიანად ბრენდის პოზიციონირებასაც განსაზღვრავს. პლატფორმის წარდგენისთანავე, კომპანიამ გადაწყვიტა, პირველ რიგში, საკუთარ თავზე გულწრფელად ელაპარაკა. 100%-ით ქართული ტელეკომ ოპერატორი ორი წელია რაც სელფი მობაილის სახელით ოპერირებს. 2023 წლის ბოლოს, სელფიმ საქართველოში პირველმა დანერგა 5G და არსებული […]
The post #ვილაპარაკოთგულწრფელად – სელფი მობაილის კამპანია appeared first on Netgazeti.
What's Your Reaction?






