მსოფლიოში 100 ყველაზე ძვირად ღირებული IT ბრენდის ღირებულებამ 3.2 ტრილიონ დოლარს მიაღწია

მსოფლიოში 100 ყველაზე ძვირად ღირებული IT ბრენდის ღირებულებამ 3.2 ტრილიონ დოლარს მიაღწია, საიდანაც 2.5 ტრილიონი დოლარი 44 ამერიკულ ბრენდზე მოდის, – ნათქვამია Brand Finance-ის კვლევაში. აშშ-ის ბრენდების წილი 77.9%-ია. 24 ჩინური ბრენდი მთლიანი ღირებულების 11.4%-ს შეადგენს, 9 იაპონური ბრენდი – 2.1%-ს, 5 სამხრეთ კორეული ბრენდი – 3.9%-ს, 5 ინდური ბრენდი – 1.7%-ს. Apple-ის ბრენდი სიის […]

ივნ. 10, 2025 - 22:27
 0
მსოფლიოში 100 ყველაზე ძვირად ღირებული IT ბრენდის ღირებულებამ 3.2 ტრილიონ დოლარს მიაღწია

მსოფლიოში 100 ყველაზე ძვირად ღირებული IT ბრენდის ღირებულებამ 3.2 ტრილიონ დოლარს მიაღწია, საიდანაც 2.5 ტრილიონი დოლარი 44 ამერიკულ ბრენდზე მოდის, – ნათქვამია Brand Finance-ის კვლევაში.
-ის ბრენდების წილი 77.9%-ია. 24 ჩინური ბრენდი მთლიანი ღირებულების 11.4%-ს შეადგენს, 9 იაპონური ბრენდი – 2.1%-ს, 5 სამხრეთ კორეული ბრენდი – 3.9%-ს, 5 ინდური ბრენდი – 1.7%-ს.
Apple-ის ბრენდი სიის სათავეში ზედიზედ მეორე წელია პირველ ადგილს იკავებს, მისი ღირებულება 11%-ით გაიზარდა და 574.5 მილიარდ დოლარს მიაღწია. გამოკითხვები აჩვენებს, რომ მომხმარებელთა 80%-ზე მეტი იცნობს ბრენდს, ხოლო 45% Apple-ის პროდუქტების ან სერვისების გამოყენებას განიხილავს.
Microsoft-ის ბრენდმა მეორე პოზიცია შეინარჩუნა (+35%, $461.1 მილიარდამდე), Google-მა მესამე ადგილი დაიკავა (+24%, $413 მილიარდამდე), Amazon-მა მეოთხე ადგილი დაიკავა (+15%, $356.4 მილიარდამდე), ხოლო TikTok/Douyin-მა მეხუთე ადგილი დაიკავა (+26%, $105.8 მილიარდამდე).
ვრცლად interfax – ზე

What's Your Reaction?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow