პანამა 15 წელზე უფროსი ტანკერებისა და ნაყარი ტვირთმზიდების რეგისტრაციას შეწყვეტს
პანამის საზღვაო რეესტრმა განაახლა თავისი პოლიტიკა, ფლოტის საექსპლუატაციო მახასიათებლების ოპტიმიზაციისათვის, შეყოვნების რისკის მინიმიზაციისა და ეგრეთ წოდებული „ჩრდილოვანი ფლოტის“ გემების შესვლის თავიდან აცილებისთვის. პანამის საზღვაო ორგანოს (PMA) ცნობით, 1 აგვისტოდან 15 წელზე უფროსი ასაკის ნავთობტანკერებისა და ნაყარი ტვირთების გადამზიდავების რეგისტრაცია აღარ განხორციელდება. როგორც PMA განმარტავს, ეს ღონისძიება მიღებულია ეროვნული დროშის ქვეშ მცურავი გემების შემოწმებისა და დაკავების […]


პანამის საზღვაო რეესტრმა განაახლა თავისი პოლიტიკა, ფლოტის საექსპლუატაციო მახასიათებლების ოპტიმიზაციისათვის, შეყოვნების რისკის მინიმიზაციისა და ეგრეთ წოდებული „ჩრდილოვანი ფლოტის“ გემების შესვლის თავიდან აცილებისთვის.
პანამის საზღვაო ორგანოს (PMA) ცნობით, 1 აგვისტოდან 15 წელზე უფროსი ასაკის ნავთობტანკერებისა და ნაყარი ტვირთების გადამზიდავების რეგისტრაცია აღარ განხორციელდება.
როგორც PMA განმარტავს, ეს ღონისძიება მიღებულია ეროვნული დროშის ქვეშ მცურავი გემების შემოწმებისა და დაკავების დროს მიღებული მონაცემების ანალიზის საპასუხოდ. კვლევა ფოკუსირებული იყო სანქციებთან და გემების ექსპლუატაციასთან დაკავშირებული რისკების შეფასებაზე. მაგალითად, სავაჭრო საზღვაო ძალების გენერალურმა დირექტორატმა დაადგინა, რომ 2023 წლიდან 2025 წლის პირველ ნახევრამდე გემების დაკავების 71% ეხებოდა ნაყარი ტვირთების გადამზიდავ გემებს, ზოგადი ტვირთების გემებს და 15 წელზე მეტი ასაკის ნავთობტანკერებს.
What's Your Reaction?






