Netflix-ს სურს 2030 წლისთვის თავისი კაპიტალიზაცია 1 ტრილიონ დოლარამდე გაზარდოს და შემოსავალი გააორმაგოს
ამერიკული Netflix Inc., მსოფლიოში უმსხვილესი სააბონენტო სტრიმინგის ვიდეო სერვისი, გეგმავს 2030 წლისთვის საბაზრო კაპიტალიზაციის გაზრდას 1 ტრილიონ დოლარამდე ამჟამინდელი 400 მილიარდი დოლარიდან, ხოლო შემოსავლის გაორმაგებას შარშანდელი 39 მილიარდი დოლარიდან, წერს The Wall Street Journal, მარტში გამართული ყოველწლიური შეხვედრის მონაწილეებზე დაყრდნობით, რომელიც მიეძღვნა კომპანიის საქმიანობის ანალიზს. Netflix-ს, სხვა საკითხებთან ერთად, სურს გამოიმუშაოს 9 მილიარდი აშშ დოლარის […]


ამერიკული Netflix Inc., მსოფლიოში უმსხვილესი სააბონენტო სტრიმინგის ვიდეო სერვისი, გეგმავს 2030 წლისთვის საბაზრო კაპიტალიზაციის გაზრდას 1 ტრილიონ დოლარამდე ამჟამინდელი 400 მილიარდი დოლარიდან, ხოლო შემოსავლის გაორმაგებას შარშანდელი 39 მილიარდი დოლარიდან, წერს The Wall Street Journal, მარტში გამართული ყოველწლიური შეხვედრის მონაწილეებზე დაყრდნობით, რომელიც მიეძღვნა კომპანიის საქმიანობის ანალიზს.
Netflix-ს, სხვა საკითხებთან ერთად, სურს გამოიმუშაოს 9 მილიარდი აშშ დოლარის გლობალური სარეკლამო შემოსავალი იმ დროისთვის. კომპანია არ ამხელს ამ მონაცემს, მაგრამ eMarketer-ის პროგნოზით, მისი აშშ-ს რეკლამის შემოსავალი 2,15 მილიარდ დოლარს მიაღწევს წელს.
ერთ ერთი წყაროს ცნობით, Netflix-ის ხელმძღვანელობა ასევე იმედოვნებს საოპერაციო მოგების სამჯერ გაზრდას 2030 წლისთვის შარშანდელი წლის 10 მილიარდი დოლარიდან.
interfax
What's Your Reaction?






